Дизайнер знайомиться з анкетою, яку заповнив замовник. У брифі вказані вимоги клієнта до нового оформлення сайту, його побажання та інформація про компанію. Комунікація із замовником допомагає врахувати всі деталі
Експерт проводить аудит веб-ресурсу. Сюди входить оцінка функціоналу сторінок і графічних елементів. Досліджується, наскільки актуальний старий дизайн, і які потреби потенційних клієнтів він закриває. Спеціаліст оцінює структуру майданчика: чи достатньо спливаючих підказок, інших елементів навігації. Проводиться аудит унікальності майданчика і джерел трафіку
Дизайнер створює прототип оновленого онлайн-проєкту. Прототип пізніше презентують замовнику. Якщо його щось не влаштовує, фахівець вносить зміни
Дизайн сайту, представлений дизайнером, втілюють фахівці. Також проводиться тестування майданчика на помилки
Веб-ресурс із лаконічним дизайном, що запам’ятовується, дає змогу збільшити прибутки і створити гарний імідж фірми
Зайшовши на сайт, відвідувач насамперед акцентує увагу на його дизайні. Якісний дизайн підсилює компанію, підвищує попит користувачів на продукти або послуги і дозволяє завоювати довіру до бренду. Якщо онлайн-майданчик не справляється з цими завданнями, можливо веб-ресурс застарів або виконаний непрофесійно. Редизайн сайту необхідний в обох випадках.
Прийнятну вартість редизайну сайту пропонує IT-компанія в Києві GTRIX. Команда професіоналів виконує роботу якісно і в обумовлені із замовником терміни. Звернутися по допомогу до досвідчених фахівців веб-студії можна, перебуваючи в будь-якому регіоні України.
За допомогою редизайну вебсайту змінюється не тільки зовнішній вигляд онлайн-майданчика, але також виправляється контент, проводиться робота з функціями.
Ребрендинг сайту може включати такі пункти.
Web-технології не стоять на місці, тому перша причина замовити редизайн сайту – додати фішки, завдяки яким веб-ресурс стане ще зручнішим. Оновлення рекомендується кожні 2-3 роки, максимум 5 років.
Також варто перевірити стару CMS на технічні помилки, можливо, платформу потрібно перемістити на новий движок.
Задуматися про редизайн слід, якщо залишають бажати кращого аналітичні значення. Падіння конверсії вказує на те, що сервіс став менш цікавим для потенційного покупця.
Якщо організація вийшла на новий ринок, змінила маркетингову стратегію або модернізувала товари чи послуги, теж слід змінити сайт. Домогтися високих охоплень допоможуть повний редизайн із ребрендингом. Редизайн також рекомендується при розширенні асортименту продукції.
Замовляючи послугу, замовнику важливо визначитися з її форматом.
Ціну редизайну сайту визначають вибір його формату і термін виконання замовлення. Кожен формат виконується відповідно до конкретного списку робіт, які передбачають різну складність. Недорого розробкою сайтів займаються фахівці веб-студії GTRIX.
Спочатку експерти розробляють концепцію. Фахівці GTRIX приступають до аналізу топових майданчиків у мережі та розглядають головні рішення, завдяки яким сайт замовника може стати зручним, а інтерфейс зрозумілим.
З огляду на новий контекст, створюється макет веб-ресурсу. Далі зовнішній вигляд макета втілюють у життя. Одночасно з цим клієнт отримує онлайн-платформу, створену для конкретних відвідувачів.
Фахівці вносять зміни в код, проводять роботу зі швидкого завантаження сторінок і оптимізації. Залишилося протестувати оновлений дизайн на працездатність, помилки та зручне застосування. Якщо допущені неточності, їх прибирають. Проєкт готовий до передачі замовнику.