Завдання та цілі корпоративного сайту

Web
Схожі статті
[news]
Лип 20, 2022
Почни розробку свого Лендінг Пейдж правильно
[news]
Чер 12, 2022
Вартість створення сайту в Україні
Завдання та цілі корпоративного сайту

Корпоративний сайт – це представництво компанії в Інтернеті. Фактично, цей ресурс не просто «обличчя» підприємства, а й яскрава «вітрина». Інтернет майданчик є перевіреним каналом продажів, що дозволяє збільшити впізнаваність бренду та запустити ефективну рекламну кампанію.

Важливість корпоративного сайту

Завдання корпоративного сайту:

  • розширення клієнтської бази;
  • підтримка комунікації з партнерами та спонсорами;
  • розповсюдження продукції в Інтернеті;
  • допомога та консультації у дистанційному форматі;
  • підвищення рейтингу підприємства;
  • майданчик для безпечного спілкування із замовниками;
  • забезпечення доступу до інформації про продукт для клієнтів та партнерів;
  • доступність представництва компанії 24 години на добу;
  • корпоративний сайт, що ефективно працює, дозволяє відстежувати статистику;
  • відмінний рекламний онлайн майданчик для підприємства;
  • ще одна мета корпоративного сайту – розширити масштаби фірми та вийти зі своїм товаром на міжнародний ринок збуту;
  • збільшення обсягів продажу та підвищення прибутку;
  • зменшення навантаження на офісних працівників фірми.

До особливостей корпоративного сайту, що відрізняє його від сайту-візитки, відносять наявність інструментів для обробки контенту. Веб-ресурс можна оснастити елементами автоматизації. Завдяки їм Ви зможете управляти торговими процесами, ресурсами, спілкуватися з клієнтами і навіть освоїти бухгалтерський облік.

Для встановлення зворотного зв’язку із замовниками на порталі доречно розмістити опитування та форуми. Веб-проект дозволяє сповіщати користувачів про вигідні акції за допомогою масового розсилання.

Постановка цілей та складання ТЗ

Створення корпоративного сайту у Києві починається з формування мети. Запитання, на які важливо відповісти.

  1. Навіщо розробляється корпоративний сервіс?
  2. Як залучити більше користувачів?
  3. Як за допомогою онлайн-сервісу збільшити дохід?

ТЗ – перелік завдань, які має вирішити виконавець web-ресурсу. Відповідно до ТЗ, спочатку фахівець приступає до визначення цільової аудиторії. Важливо розуміти, за якими даними відвідувач прийшов на майданчик та які у нього очікування. Завдяки аналізу конкурентів, можна виділити переваги фірми замовника, щоб відобразити їх на сайті.

Як формується бюджет на програмний продукт

Розробка веб сайтів у Києві спирається на бюджет, який може дозволити собі клієнт для реалізації проекту. Адже структура ресурсу буває різною, залежно від кількості сторінок, категорій та розділів.

За кожний етап реалізації програмного продукту відповідає один спеціаліст. Якщо роботу потрібно здійснити терміново, залучаються одразу кілька експертів. Чим складніший проект, тим більше ресурсів потрібне для його виконання. Тому такий веб-сервіс не може коштувати дешево.

Замовити корпоративний сайт у Києві більшість клієнтів віддає перевагу СЕО-просуванню, що включає збір семантичного ядра та кластеризацію. Команда фахівців веб студії в Україні має достатньо досвіду та знань, щоб створити сайт, який швидко працює та має складний функціонал.

Для підтримки зв’язку із замовниками сайт організації має бути адаптованим під мобільні пристрої. Не менш важливо, щоб ресурс швидко завантажувався.

Онлайн сервіс має витримувати критичні навантаження. Неприпустимо, щоб сторінка видавала помилку. Якщо клієнт не має часу перезавантажувати сервіс, висока ймовірність втратити замовника.

Фірмова стилістика

Дизайн інтернет-майданчиків відповідає конкретному напрямку бізнесу. Традиційно корпоративний веб ресурс має мінімалістичний дизайн. Якщо фірма реалізує дорогі шуби, додають інструмент розкоші. Туристичні компанії акцентують увагу відвідувачів на якісних фото, пов’язаних з відпочинком.

При розробці веб сайтів у Києві можливе створення брендбука, де детально вказані елементи фірмової стилістики. Дизайнери вибирають основних 3-4 відтінки для виконання ресурсу та створення реклами.

Сподобалася стаття?
5/5 (2)