Корпоративний сайт – це представництво компанії в Інтернеті. Фактично, цей ресурс не просто «обличчя» підприємства, а й яскрава «вітрина». Інтернет майданчик є перевіреним каналом продажів, що дозволяє збільшити впізнаваність бренду та запустити ефективну рекламну кампанію.
Завдання корпоративного сайту:
До особливостей корпоративного сайту, що відрізняє його від сайту-візитки, відносять наявність інструментів для обробки контенту. Веб-ресурс можна оснастити елементами автоматизації. Завдяки їм Ви зможете управляти торговими процесами, ресурсами, спілкуватися з клієнтами і навіть освоїти бухгалтерський облік.
Для встановлення зворотного зв’язку із замовниками на порталі доречно розмістити опитування та форуми. Веб-проект дозволяє сповіщати користувачів про вигідні акції за допомогою масового розсилання.
Створення корпоративного сайту у Києві починається з формування мети. Запитання, на які важливо відповісти.
ТЗ – перелік завдань, які має вирішити виконавець web-ресурсу. Відповідно до ТЗ, спочатку фахівець приступає до визначення цільової аудиторії. Важливо розуміти, за якими даними відвідувач прийшов на майданчик та які у нього очікування. Завдяки аналізу конкурентів, можна виділити переваги фірми замовника, щоб відобразити їх на сайті.
Розробка веб сайтів у Києві спирається на бюджет, який може дозволити собі клієнт для реалізації проекту. Адже структура ресурсу буває різною, залежно від кількості сторінок, категорій та розділів.
За кожний етап реалізації програмного продукту відповідає один спеціаліст. Якщо роботу потрібно здійснити терміново, залучаються одразу кілька експертів. Чим складніший проект, тим більше ресурсів потрібне для його виконання. Тому такий веб-сервіс не може коштувати дешево.
Замовити корпоративний сайт у Києві більшість клієнтів віддає перевагу СЕО-просуванню, що включає збір семантичного ядра та кластеризацію. Команда фахівців веб студії в Україні має достатньо досвіду та знань, щоб створити сайт, який швидко працює та має складний функціонал.
Для підтримки зв’язку із замовниками сайт організації має бути адаптованим під мобільні пристрої. Не менш важливо, щоб ресурс швидко завантажувався.
Онлайн сервіс має витримувати критичні навантаження. Неприпустимо, щоб сторінка видавала помилку. Якщо клієнт не має часу перезавантажувати сервіс, висока ймовірність втратити замовника.
Дизайн інтернет-майданчиків відповідає конкретному напрямку бізнесу. Традиційно корпоративний веб ресурс має мінімалістичний дизайн. Якщо фірма реалізує дорогі шуби, додають інструмент розкоші. Туристичні компанії акцентують увагу відвідувачів на якісних фото, пов’язаних з відпочинком.
При розробці веб сайтів у Києві можливе створення брендбука, де детально вказані елементи фірмової стилістики. Дизайнери вибирають основних 3-4 відтінки для виконання ресурсу та створення реклами.