Відповідає на запитання, з яких причин клієнт не відвідує веб-ресурс, чому відсутні продажі? Просування інтернет-магазину неможливе без технічної оцінки та юзабіліті. Робота програмістів допоможе відшукати проблеми в коді, у складових проекту. Фахівці оцінять, наскільки складно користувачам сприймати форми і дизайн сайту. Результатом оптимізації стає зростання конверсії. Отримана інформація дає змогу скласти список порад щодо СЕО-просування. Це хороший фундамент для подальшого розвитку сайту
Складається з доопрацювання онлайн-проєкту. Завдання експертів – визначити слабкі місця майданчика і прибрати їх. Програмісти працюють із семантичним ядром, ПЗ, контентом і інтерфейсом. У підсумку сайт стає привабливим для користувачів. Зростає кількість запитів і нових покупців, що позитивно відбивається на продажах продукту. Наші співробітники знають, як удосконалити юзабіліті інтернет-магазину
Найчастіше при подачі контекстної реклами звертаються до Google Ads. У Google Ads є інструменти, які підходять для комплексного просування інтернет-магазину. Товарну рекламу використовують, якщо реклама подається з фотографією продукту і посиланням, за яким відвідувач майданчика переходить в інтернет-магазин. До динамічної реклами відносять оголошення, що залежать від пошукових фраз користувачів мережі. Динамічний ремаркетинг нагадує аудиторії про веб-ресурс, підштовхує до того, щоб відвідувач купив товар (замовив послугу)
Дотримуючись покрокової стратегії просування інтернет-магазину, слід добре орієнтуватися в бажаннях покупців, які в них інтереси. До уваги беруться приналежність до статі, вік, заняття, поведінка цільової аудиторії, що мають спільні риси. У цьому випадку таргет потрапляє прямо в ціль і залучає більше клієнтів із соцмереж
Деякі помилково вважають, що розкрутка інтернет-магазину не вимагає просування через електронну пошту. Однак email-розсилка, як і раніше, дає свої плоди. Після того як покупець довірив вам свою пошту, залишилося створити і підтримувати з ним доброзичливі взаємини. У листах на email можна вказувати корисні дані, які допомагають вирішити якусь проблему. Таким чином, компанія отримує покупців, які їй довіряють і приносять постійний дохід від продажів
Для SEO-просування інтернет-магазину важливі ресурси-накопичувачі відомостей про продукцію (послуги). Завдяки агрегаторам цін, відвідувач може порівняти властивості продуктів у каталозі. Перш ніж показати відомості щодо магазинів, близько розташованих до користувача, агрегатор фіксує його місцезнаходження. У сервісі зберігається інформація про різну продукцію з інтернет-майданчиків. Система бере оплату за перехід людини за посиланням. Високі продажі досягаються за рахунок збільшення цільової аудиторії, яка шукає трендові товари
Щоб розкрутити інтернет-ресурс, обов’язково потрібно використовувати можливості чат-бота. Завдяки боту, можна спростити процес купівлі товарів (послуг). Також бот може відповідати на деякі запитання покупців, консультувати та надавати відомості про акції. Хороший спосіб надання цілодобової техпідтримки – налаштувати чат-бота
Просування інтернет-магазину – комплекс заходів, спрямованих на збільшення кількості зацікавлених користувачів і зростання доходу компанії. Методів, як просунути інтернет-майданчик, існує безліч. Підбір ефективних способів відбувається в індивідуальному порядку.
Якщо ви не знаєте, як вивести свій веб-ресурс у лідери серед інших схожих компаній з мінімальними вкладеннями, зверніться до фахівців веб-студії GTRIX. Ми успішно займаємося створенням сайтів та їх подальшим просуванням. Вартість наших послуг помірна, тому практично кожен підприємець може до нас звернутися по допомогу. Наша веб-студія надає свої послуги по всій Україні.
Комплексне просування інтернет-магазинів актуальне відразу після їх відкриття. Самостійно просуваючи сайт, ви тільки втратите час. Як домогтися бажаних результатів, підкажуть експерти GTRIX.
Скористатися послугами фахівців також рекомендується, якщо працюючий веб-ресурс не настільки популярний, як хотілося б, і можна залучити ще більше клієнтів. Задуматися про професійну роботу з сайтом варто, якщо є бажання залишити конкурентів позаду. Підприємець завжди відчуває, коли його бізнес недостатньо розвивається.
Seo-просування інтернет-магазину включає кілька етапів і починається з аудиту онлайн-майданчика. Фахівці відповідають на запитання.
Також здійснюється аналіз технічної складової. Можливо, є проблеми з кодом, обрано неправильну структуру сайту, складний для сприйняття дизайн, незручний інтерфейс. Якщо цю роботу виконано якісно, зростає коефіцієнт конверсії. Оцінка даних допомагає рекомендувати, які помилки потрібно виправити і які підходять способи розкрутки інтернет-магазину в конкретному випадку.
Знаючи слабкі місця онлайн-майданчика, фахівці IT-компанії GTRIX приступають до їх усунення. У підсумку сайт стає привабливим для Гугл та інших пошукових систем. Зростає кількість запитів, а значить, з’являються нові покупці, збільшується дохід.
Пошукове просування інтернет-магазину передбачає і роботу з контекстною рекламою. У системі Google Ads є цілий набір інструментів, що дають змогу розкрутити сайт. Це може бути реклама з фотографією, найменуванням продукту (послуги) і посиланням, за яким пропонується перейти на онлайн-платформу. Високі результати показує динамічна реклама. Користувач вводить у пошук Google фразу, і система відразу видає відповідні оголошення.
Підключаючи таргет для залучення клієнтів із соціальних мереж, експерту важливо чітко визначити портрет покупця. Скільки йому років, чим займається. Це допомагає збільшити цільову аудиторію і продажі.
Email-маркетинг сьогодні також займає гідне місце серед методів підвищення затребуваності сайтів. Щойно клієнт реагує на лід-магніт, ви отримуєте його еmail-адресу і можете розсилати корисні відомості про продукцію та вибудовувати з покупцем довірчі відносини.
Не варто скидати з рахунків прайс-агрегатори. Ресурси накопичують інформацію про ціну на товари в різних маркетах, що знаходяться біля потенційного покупця. Переходи в інтернет-магазин через прайс-агрегатор забезпечують велике охоплення цільової аудиторії.
Просування інтернет-магазину під ключ включає впровадження чат-бота. Бот може давати відповіді на часті запитання, консультувати людей онлайн, надавати техпідтримку. Обов’язково слід автоматизувати замовлення продукції (послуг). Професіонали веб-студії GTRIX допоможуть впровадити чат-бот, адаптований під ваш онлайн-майданчик, і навчать ним користуватися підприємця.
Створення інтернет-магазину з нуля і його SEO просування можна довірити фахівцям компанії GTRIX. Причому послуги коштують недорого.
Щоб замовити SEO-просування інтернет-магазину, запишіться на консультацію до нашого досвідченого фахівця. Для цього наберіть номер на сайті або внесіть контактні дані в онлайн-заявку. Менеджер зателефонує на вказаний телефон у найкоротші терміни.