Наші фахівці активно використовують крос-функціональний підхід. З його допомогою експертам вдається проводити тести, розробляти та постачати якісні онлайн-рішення швидше, ніж зазвичай і вкладаючи мінімум фінансів. Моделі, які використовують експерти під час співпраці, гнучкі. Тому послуги, пропоновані компанією GTRIX, легко адаптувати під цілі замовника, наявні ресурси та дати, до яких потрібно здати проєкт
01
Консультація з кваліфікованим фахівцем
Цей етап передбачає дзвінок або зустріч офлайн із замовником. Наше завдання - познайомитися з клієнтом, поставити важливі запитання про майбутній проєкт, щоб зрозуміти його суть. Яких цілей хоче досягти замовник? Які матеріали у нього є? Зі свого боку клієнт може поцікавитися розробкою онлайн-майданчика, надати менеджеру матеріали щодо бізнесу. Отримана інформація аналізується, і співпраця виходить на новий рівень
15-30 хв.
Результати етапу:
Проєкт якого обсягу планує замовити клієнт
Поверхнева оцінка сайту
02
Збір вимог
На наступній зустрічі проєкт активно обговорюють, ставлять точкові запитання. Фахівцям легше працювати, якщо замовник готовий надати більше даних. Це допомагає точно сформулювати концепцію веб-ресурсу. Потім експерти займаються брейнштормом. Команда обговорює запит, кожен висловлює свої ідеї та ділиться думкою про ефективні технології для створення сайту. Так формується основа комерційної пропозиції
30-60 хв.
Результати етапу:
Брифінг із клієнтом
Технічні характеристики
03
Презентація КП клієнту
У ньому відсутня вода і спеціальні терміни, все зроблено для того, щоб воно було максимально зрозумілим для замовника. Формування пропозиції здійснюється в індивідуальному порядку. Співпрацюючи з нами, ви не зіткнетеся з прихованими платежами і приписками дрібним шрифтом в угоді. У договорі зазначено все до дрібниць: завдання для експертів, обсяг майбутніх робіт, які фахівці працюватимуть над реалізацією проєкту. Презентація віддалено найчастіше відбувається через застосунок Zoom або офлайн в офісі компанії. Наші фахівці готові відповісти на будь-яке питання, що виникає у замовника
30-60 хв.
Результати етапу:
Детальне оцінювання проєкту
Терміни реалізації проєкту
Оцінка загальної вартості
04
Підписання договору
За клієнтом закріплюють менеджера, який на зв'язку 24/7. Наші менеджери відповідально дотримуються дедлайнів і домовленостей. Обов'язково формується команда розробників, яка займатиметься технічними питаннями
Результати етапу:
Дорожня карта проєкту
Формування команди
05
SCRUM розробка
Йдеться про спосіб розробки, в якому переважають невеликі автономні команди. Це допомагає експертам займатися тільки конкретним проєктом, шукати ефективні технічні рішення і розповідати про них замовнику доступною і зрозумілою мовою. У нас налагоджено постійний зв'язок із замовником. Клієнт отримує можливість контролювати процес розробки сайту. Нам важливо, щоб замовник ясно розумів, які результати отримає по завершенні чергового спринту. Щотижня експерти зустрічаються із замовником, де презентують свою роботу і пояснюють, що робитимуть далі. Також для клієнта регулярно складається звітність
Результати етапу:
Розробка UX/UI дизайну
Backend і Frontend
Складання звітів
06
Тестування
Тести коду відбуваються на всіх етапах розробки веб-ресурсу. Однак це не означає, що проєкт отримає стабільність. Коли код допрацьовують, виправлення помилок можуть призвести до виникнення інших. Якщо веб-ресурс пройшов усі етапи, експерти ініціюють регресійне тестування. Воно допомагає визначити, чи не стали оновлення та виправлення причиною появи нових багів
Результати етапу:
Ретельна перевірка базових сценаріїв застосування веб-ресурсу
Внесення виправлень у код для виключення конфліктів і помилок
07
Реліз
Якщо помилок більше немає, продукт розташовують у хмарі або на серверах. Наступний етап - його запуск. Якщо процес пройшов без затримок, можна зустрічатися з клієнтом у Zoom і пити шампанське
Результати етапу:
Проєкт запущено технічно
Він стартував
Майданчик працює
08
Технічна підтримка
У наступні 30 днів після старту фахівці GTRIX продовжують працювати над проєктом. За необхідності, вносяться корективи. Якщо у замовника залишилися питання щодо сайту, ми відповідаємо на них. Цей етап важливий для того щоб продукт став ідеальним
Результати етапу:
Якщо залишалися ще якісь проблеми, їх усунули досвідчені фахівці
09
Супровід і підтримка проєкту
Після того як вийшов час гарантійної підтримки, експерти не кидають замовників. Нам можна замовити подальший супровід. Він може передбачати консультації щодо онлайн-майданчика, роботу фахівців над створенням нових фіч, втілення додаткових ідей клієнта
Результати етапу:
Замовник аналізує результати запуску сайту і вибудовує нові плани
Тим часом продукт розширюється і може доповнюватися новими фічами
Хочеш мати успішний бізнес?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Хочу консультацію
Натискаючи кнопку “Хочу консультацію”, ви погоджуєтесь на обробку особистих даних.
Детальніше
Залиште заявку та отримайте найкраще рішення для Вашого бізнесу
Наш веб-сайт використовує файли cookie для поліпшення вашого перегляду та надання персоналізованого контенту і реклами. Використовуючи наш веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie відповідно до нашої
Політики використання файлів cookie.
За бажання ви можете відключити файли cookie в налаштуваннях вашого браузера.