Зв’язатися з нами pencil

Контекстна реклама в Google

Залучайте цільових клієнтів за допомогою контекстної реклами в Google. Ми створюємо та керуємо рекламними кампаніями для досягнення максимальної видимості та зростання вашого бізнесу
Обговорити проект
Заповнити бриф
Які цілі та завдання контекстної реклами в Google?
92003
Збільшення обізнаності про бренд
Створення та зміцнення іміджу бренду, привернення уваги до нових продуктів або послуг
Бізнес отримує прямий відгук користувачів
Контекстну рекламу дають, щоб потенційні клієнти купили продукт, зателефонували менеджерам, заповнили онлайн-форми тощо. Щоб отримати потрібний результат, фахівець має оптимізувати вартість прямого відгуку
Збільшення трафіку
Якщо рекламну кампанію запускають для забезпечення високої відвідуваності веб-ресурсу, її завданням є максимальне число кліків, можливе в межах певного бюджету
Формування довіри до бренду
На оголошення з текстом користувачі мережі реагують активніше, ніж на барвисті банери. Усе тому що текст не сприймають як відкриту рекламу товарів або послуг

У нас ви можете замовити налаштування такої реклами в Google Ads

Пошукова рекламна кампанія Google
Реклама в КМС
Google Shopping
Відеореклама
Локальна реклама
Google Performance Max
121005
Хочеш мати успішний бізнес?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Хочу консультацію
Натискаючи кнопку “Хочу консультацію”, ви погоджуєтесь на обробку особистих даних. Детальніше
decor

Етапи налаштування контекстної реклами в Google

Аналіз ніші в Рекламі Google Ads

Для кожної ніші в бізнесі існує окрема специфіка роботи. Цей фактор не варто ігнорувати. Тому перш ніж налаштувати рекламу, фахівці GTRIX детально досліджують галузь. Створити успішну рекламну кампанію вдається, визначивши потреби бізнесу

Аудит уже наявної реклами та структури блогу

Експерти займаються перевіркою структури блогу в Google Ads. Завдання фахівців – оцінити результати подачі відео, графічних елементів, різних текстів оголошень. Грамотний аналіз допомагає експертам оптимізувати наявну рекламу і запустити нову. Цей етап також має відмінну рису – професіонали діляться із замовником порадами, як поліпшити юзабіліті веб-ресурсу

Створення стратегії та покращення Google Analytics, Google Tag Manager

Наскільки ефективною виявиться реклама в Гуглі, багато в чому залежить від коду Google Analytics. Він дає змогу контролювати конверсію і канали, за якими надходить трафік. Щоб реклама в Гугл була по-справжньому дієвою, і можна було зменшити витрати бюджету, важливо запустити GTM

Робота з ключовими фразами і створення реклами

Експерти формують семантичне ядро, розробляють креативи, що мають приємне візуальне наповнення і текст, у якому звучать ключові запити від клієнтів. Рекламу налаштовують так, щоб показ публікацій був доступний тільки для зацікавлених у продукті споживачів. Ми прагнемо до досягнення наявних цілей бізнесу за рахунок ефективного застосування фінансів підприємця

Оптимізація рекламної кампанії

Поліпшення реклами – це те, до чого прагнуть експерти постійно. Рейтинг кліків в успішній кампанії має зростати так само, як і коефіцієнт конверсії. Від цих показників залежить, наскільки готові споживачі зробити замовлення товарів або послуг. Також контекстна реклама повинна сприяти збільшенню прибутку

Аналіз реклами та складання звітів для клієнта

Коли реклама запущена, експерти GTRIX аналізують її результати і витрату бюджету. Крім звіту, замовнику надаються рекомендації, як можна поліпшити онлайн-майданчик. З клієнтом узгоджуються роботи, які будуть проведені на наступному етапі співпраці

Створення landing page та системи бронювання атракціонів
Розробка landing page для компанії, що займається правильним харчуванням
Розробка сайту для провідної консалтингової компанії в сфері фінтех
Створення веб-сайту для американського виробника вікон і дверей
Веб-дизайн та послуги з Ux/Ui для компанії з послуг медицини
Створення корпоративного сайту для компанії у сфері охорони
Розробка інтернет-магазину з продажу філерів та косметичних продуктів
Розробка повноцінного сайту для ріелторської компанії
Веб-дизайн та послуги з Ux/Ui для компанії з продажу авто
Розробка під ключ корпоративного сайту для будівельної компанії
Послуги з айдентики та дизайну для бухгалтерської компанії
globe
350+ клієнтів по всьому світу
Доповнення
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви погоджуєтесь на обробку особистих даних. Детальніше
Часті запитання
Наші фахівці допоможуть вам вибрати найбільш ефективне рішення
Замовити консультацію

Яку рекламу від Google краще використовувати?

Скільки коштує реклама в Google Ads?

Скільки часу займає налаштування реклами?

Контекстна реклама в Google від GTRIX

Під контекстною рекламою Гугл розуміють оголошення, що складаються з тексту, графічних оголошень і відеороликів, які користувач інтернету бачить після того, як ввів у пошук відповідний запит. Замовити контекстну рекламу Гугл вигідно, якщо підприємець хоче отримати швидкий результат. Реклама дає ефект після запуску кампанії і працює протягом усього періоду, поки оплачується.

Налаштуванням реклами в Гугл займаються компетентні фахівці IT-компанії GTRIX. Послуги експертів коштують недорого, замовити контекстну рекламну кампанію в Гугл можна в Україні. Щоб записатися на консультацію, зв’яжіться з менеджером веб-студії за телефоном на сайті або заповнивши онлайн заявку.

Чому варто замовити контекстну рекламу Google Ads

Google Ads вважається ефективним рекламним інструментом. Адже платформа для публікацій має відношення до найбільшої пошукової системи, що має всесвітню популярність.

Серед переваг Google Ads фахівці також відзначають такі.

  1. Оголошення транслюються користувачам мережі, які цікавляться конкретною нішею. Грамотне налаштування каналу забезпечує зручні аналіз і відстеження статистики.
  2. Можна обирати вигідні платформи для розміщення реклами.
  3. Оплачується перехід за посиланням.
  4. Контекстна реклама може бути різною. Наприклад, тільки текст або текст, поєднаний із графічними елементами, банери, динамічні рішення.
  5. Застосування різних форматів таргетингу. Рекламу можна налаштувати під конкретні категорії потенційних клієнтів. Це допомагає виключити ризик нераціональної витрати фінансів.
  6. Доступна статистика, що дає змогу аналізувати ключові фрази, параметри і покращувати рекламну кампанію.

Які рекламні кампанії в Google Ads налаштовують фахівці

Фахівцями веб-студії GTRIX можливе налаштування контекстної реклами Google Adwords таких видів.

  1. Реклама, що відображається відповідно до пошукових запитів користувачів інтернету. Хороша тим, що демонструється тільки тим відвідувачам, які зацікавлені в тих чи інших товарах, послугах.
  2. Рекламна кампанія в КМС. Рекламу поширюють на платформах, де транслюються новини, розважальний контент. Також хороші результати показує реклама на YouTube, у мобільних додатках.
  3. Реклама в Google Shopping. Здійснюється показ банерів, на яких є відомості про продукцію. Грамотне налаштування Гугл Шопінг дає змогу сформувати перше враження про товари або послуги за допомогою банерів. Все потрібне відображається для потенційних клієнтів під час видачі результатів запиту.
  4. Відеороликами прийнято просувати бізнес на Причому оголошення можуть бути різних форматів: заставки, Out-Stream, Video Discovery In-Stream. Широкий вибір відео розширює можливості для просування товарів або послуг.
  5. Якщо маєте на меті розмістити рекламу на Гугл Картах, у пошукових системах, в YouTube або системі Gmail, варто скористатися локальними кампаніями. Таким чином, задіяні головні платформи Google. Це перевірений спосіб збільшити офлайн-продажі.
  6. Google Performance Max. Автоматизований інструмент, що працює на алгоритмах Гугл. Цими кампаніями можна скористатися в КМС і Google Shopping. Щоб така реклама працювала продуктивно, фахівцям важливо правильно проаналізувати статистику.

Як відбувається налаштування контекстної реклами в Гугл

Експертам GTRIX часто після створення сайтів у Києві та інших регіонах України замовляють налаштування реклами продукту. Відбувається це поетапно.

Спочатку фахівці аналізують нішу бізнесу в Google Ads. Рекламна кампанія формується на підставі виявлених потреб підприємницької діяльності.

На наступному етапі експерти уточнюють структуру блогу в рекламі Google. Важливо дати реальну оцінку розміщення відеороликів, графічних елементів і різних видів оголошень. Завдання фахівців – зробивши висновки, провести оптимізацію наявної реклами або зайнятися створенням ефективної нової. Також експерти можуть рекомендувати, як можна поліпшити юзабіліті веб-ресурсу.

Після аудиту фахівці приступають до розробки стратегії, а також оптимізують Google Analytics, Google Tag Manager. Те, наскільки продуктивною виявиться реклама Google Ads, багато в чому залежить від коду Analytics.

Щоб реклама була дієвою, запускають GTM. Переваги цього ходу – зменшити витрати замовника і збільшити конверсію. Залишилося зібрати семантику і провести налаштування Гугл реклами так, щоб її було видно за конкретними запитами.

Замовити контекстну рекламу Гугл Едвордс у GTRIX можна за доступною ціною. Вартість налаштування реклами в Гугл відповідає високій якості надання послуги.

Наш веб-сайт використовує файли cookie для поліпшення вашого перегляду та надання персоналізованого контенту і реклами. Використовуючи наш веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie відповідно до нашої Політики використання файлів cookie. За бажання ви можете відключити файли cookie в налаштуваннях вашого браузера.
Прийняти