Запускаючи контекстну рекламу, фахівець аналізує товар або категорію, яку належить рекламувати. Експерт відзначає плюси й особливості бізнес-пропозиції, підбирає дієві аргументи. Наявні дані про продукт допомагають сформувати унікальну торгову пропозицію
Щоб реклама дала позитивні результати, необхідно транслювати рекламну кампанію людям, зацікавленим у продукті. Щоб зрозуміти, кого можна віднести до такої аудиторії, фахівці аналізують попит, географію та майданчики. Важливо визначитися з регіонами та містами, що мають найбільшу кількість потенційних клієнтів бізнесу. Такий підхід допомагає раціонально використовувати бюджет замовника
Щоб виділитися серед конкурентів, розробляючи контекстну рекламу, експерти фіксують, які методики використовують конкуренти для просування своїх товарів чи послуг. Фахівці відзначають переваги та недоліки конкурентів, досліджують налаштування їхньої контекстної реклами. Комплексний аналіз дає змогу створити власну ефективну стратегію просування продукту
Оцінивши попит, переваги продукту і конкурентний ринок, легше вибрати ключові фрази для проведення успішної рекламної кампанії. Для цього застосовуються збіги, мінус-слова, модифікатори і розширені характеристики, що підвищують ефективність реклами. Наші експерти знають, як скласти текст, що продає, грамотно використовують УТП і закликають потенційних клієнтів до дії
Розробка контекстної реклами допомагає домогтися збільшення продажів з мінімальними витратами. Стратегія формується найкращими фахівцями, підхід до кожного клієнта індивідуальний
Медіапланом називають документ, у якому записано дані про те, які формати реклами застосовують експерти нашої компанії, який обсяг трафіку і конверсій планується. В офіційному папері вказані бюджет і очікування від реклами. Медіаплан дає змогу скласти точний план з реалізації реклами та коригувати його в міру зміни ситуації на ринку
Після запуску рекламної кампанії важливо моніторити результати і складати звіти. Це допомагає визначити, наскільки ефективна контекстна реклама і наскільки раціонально використовується бюджет. У звітності експерти вказують, скільки разів було показано оголошення, скільки кліків скоєно, яку конверсію і прибуток отримав бізнес, завдяки рекламі. Також позначаються тексти, за якими користувачі частіше переходили на сайт
Контекстна реклама – інструмент, що дає змогу рекламодавцю надати необхідні дані, які цікавлять користувача. Налаштування контекстної реклами здійснюється, виходячи з її цілей.
Замовити контекстну рекламу недорого можна фахівцям IT-компанії GTRIX. Наші експерти мають великий досвід налаштування контекстної реклами.
До переваг застосування контекстної реклами для підприємницької діяльності відносять.
Агентство контекстної реклами GTRIX пропонує замовнику обрати ефективне рекламне рішення для свого бізнесу.
Мета фахівців веб-студії GTRIX – привести підприємство замовника до успіху. Це можливо, якщо застосувати комплексний підхід. Роботи нашими експертами проводяться під ключ. Тобто замовник може відразу використовувати запропоновані йому методи реклами і пожинати плоди.
Досвідчені співробітники GTRIX працюють не за стандартним алгоритмом заходів. Для кожного клієнта фахівці знаходять індивідуальний підхід.
Послуги з контекстної реклами мають на увазі аналіз товарів або послуг, категорії, що просувається. Перед фахівцями стоїть завдання визначити переваги та особливості пропозицій. Кваліфіковані співробітники підбирають аргументи, завдяки яким реклама має переконливий вигляд. Отримана під час аналізу інформація допомагає сформувати унікальну торгову пропозицію.
Важливо, щоб налаштування контекстної реклами в Києві враховувало її показ саме тим користувачам, які цікавляться схожими товарами або послугами. Для цього слід проаналізувати попит за такими критеріями:
Дослідження дають змогу уникнути великих витрат на рекламну кампанію.
Один із важливих етапів – проаналізувати діяльність конкурентів. Фахівці уточнюють такі моменти:
На підставі отриманих даних простіше визначитися зі своєю стратегією просування. Розуміння стратегії дає змогу збільшити ефективність і оптимізувати грошові витрати на рекламу.
Далі фахівці приступають до підбору ключових фраз. Експерти оцінюють збіги, мінус-вирази, модифікатори. Оголошення формуються з урахуванням УТП, також у тексті фігурує заклик до дії.
Експерти визначають, які рекламні кампанії працюють краще, на який трафік можна розраховувати, скільки для реалізації планів потрібно грошей. Розробка медіаплану допомагає коригувати рекламу, якщо це потрібно, залежно від нинішньої ситуації на ринку.
У компанії GTRIX можна замовити розробку сайтів в Україні та інші супутні послуги за помірною ціною. Контекстна реклама в Києві виконується в будь-які терміни, від цього також залежить остаточна вартість просування онлайн проєкту. Попередньо узгоджуються деталі з фахівцями компанії, які запропонують найкращі рішення проведення успішних рекламних компаній.