Зв’язатися з нами pencil

Налаштування контекстної реклами PPC

Залучайте клієнтів швидко й ефективно з контекстною рекламою. Ми налаштовуємо й оптимізуємо кампанії, щоб забезпечити високий трафік і підвищити вашу видимість у пошукових системах
Обговорити проект
Заповнити бриф
Цілі та завдання контекстної реклами
2150164830
Швидке залучення на веб-ресурс потенційних клієнтів
Запуск рекламної кампанії дає змогу отримати перших відвідувачів на майданчику вже через кілька годин. Це перевірений спосіб домогтися в стислі терміни великих охоплень або протестувати нову пропозицію для цільової аудиторії
Підвищення впізнаваності бренду
Якщо найменування бренду регулярно з'являється в мережі, цільова аудиторія почне впізнавати фірму і сформує позитивне враження про продукт
Ефективний спосіб нагадування
Чудовий метод нагадати про себе клієнтам, які раніше замовляли у вас товари або послуги. Це стимулює їх зробити повторні продажі
Поліпшення показників онлайн-проєкту в органічній видачі
Рекламна кампанія приверне зацікавлених користувачів і відповідно сайт займе високу позицію в рейтингу
Зростання продажів за товарами або послугами, які ви хочете реалізувати
Контекстну рекламу запускають, щоб підвищити конверсію на майданчику
Послуги
Ваш шлях до успіху: реклама і просування
SMM просування
Ефективне SMM просування для зростання вашого бренду. Ми керуємо контентом і рекламними кампаніями, щоб максимізувати ваш вплив і взаємодію в соціальних мережах
Детальніше
Контекстна реклама в Google
Контекстна реклама в Google, яка працює на ваш бізнес. Ми створюємо та оптимізуємо рекламні кампанії, щоб залучити більше клієнтів і збільшити ваші продажі
Детальніше

Для чого вашому бізнесу потрібна контекстна реклама?

Економічна ефективність
Бренд стає впізнаваним
Збільшення доходу
Презентація нових товарів або послуг
Залучення учасників на заходи
Взаємодія з цільовою аудиторією
2150164803
Хочеш мати успішний бізнес?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Хочу консультацію
Натискаючи кнопку “Хочу консультацію”, ви погоджуєтесь на обробку особистих даних. Детальніше
decor

Налаштування контекстної реклами в нашій компанії

Аналіз продукту/категорії

Запускаючи контекстну рекламу, фахівець аналізує товар або категорію, яку належить рекламувати. Експерт відзначає плюси й особливості бізнес-пропозиції, підбирає дієві аргументи. Наявні дані про продукт допомагають сформувати унікальну торгову пропозицію

Аналіз попиту, географії та майданчиків

Щоб реклама дала позитивні результати, необхідно транслювати рекламну кампанію людям, зацікавленим у продукті. Щоб зрозуміти, кого можна віднести до такої аудиторії, фахівці аналізують попит, географію та майданчики. Важливо визначитися з регіонами та містами, що мають найбільшу кількість потенційних клієнтів бізнесу. Такий підхід допомагає раціонально використовувати бюджет замовника

Аналіз конкурентного середовища

Щоб виділитися серед конкурентів, розробляючи контекстну рекламу, експерти фіксують, які методики використовують конкуренти для просування своїх товарів чи послуг. Фахівці відзначають переваги та недоліки конкурентів, досліджують налаштування їхньої контекстної реклами. Комплексний аналіз дає змогу створити власну ефективну стратегію просування продукту

Підбір ключових фраз і створення оголошень

Оцінивши попит, переваги продукту і конкурентний ринок, легше вибрати ключові фрази для проведення успішної рекламної кампанії. Для цього застосовуються збіги, мінус-слова, модифікатори і розширені характеристики, що підвищують ефективність реклами. Наші експерти знають, як скласти текст, що продає, грамотно використовують УТП і закликають потенційних клієнтів до дії

Складання стратегії просування

Розробка контекстної реклами допомагає домогтися збільшення продажів з мінімальними витратами. Стратегія формується найкращими фахівцями, підхід до кожного клієнта індивідуальний

Розробка медіаплану як ефективного рекламного інструменту

Медіапланом називають документ, у якому записано дані про те, які формати реклами застосовують експерти нашої компанії, який обсяг трафіку і конверсій планується. В офіційному папері вказані бюджет і очікування від реклами. Медіаплан дає змогу скласти точний план з реалізації реклами та коригувати його в міру зміни ситуації на ринку

Звітність

Після запуску рекламної кампанії важливо моніторити результати і складати звіти. Це допомагає визначити, наскільки ефективна контекстна реклама і наскільки раціонально використовується бюджет. У звітності експерти вказують, скільки разів було показано оголошення, скільки кліків скоєно, яку конверсію і прибуток отримав бізнес, завдяки рекламі. Також позначаються тексти, за якими користувачі частіше переходили на сайт

Створення landing page та системи бронювання атракціонів
Розробка landing page для компанії, що займається правильним харчуванням
Розробка сайту для провідної консалтингової компанії в сфері фінтех
Створення веб-сайту для американського виробника вікон і дверей
Веб-дизайн та послуги з Ux/Ui для компанії з послуг медицини
Створення корпоративного сайту для компанії у сфері охорони
Розробка інтернет-магазину з продажу філерів та косметичних продуктів
Розробка повноцінного сайту для ріелторської компанії
Веб-дизайн та послуги з Ux/Ui для компанії з продажу авто
Розробка під ключ корпоративного сайту для будівельної компанії
Послуги з айдентики та дизайну для бухгалтерської компанії
globe
350+ клієнтів по всьому світу
Доповнення
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви погоджуєтесь на обробку особистих даних. Детальніше
Часті запитання
Наші фахівці допоможуть вам вибрати найбільш ефективне рішення
Замовити консультацію

Вартість контекстної реклами?

Як визначається ціна кліка в контекстній рекламі?

Які бувають види контекстної реклами?

Яка реклама ефективніша: якщо її налаштовує фахівець агентства чи з цим можна впоратися самому?

Чи гарантується під час співпраці певна кількість лідів?

Послуга контекстної реклами від веб-студії GTRIX

Контекстна реклама – інструмент, що дає змогу рекламодавцю надати необхідні дані, які цікавлять користувача. Налаштування контекстної реклами здійснюється, виходячи з її цілей.

Замовити контекстну рекламу недорого можна фахівцям IT-компанії GTRIX. Наші експерти мають великий досвід налаштування контекстної реклами.

Переваги використання контекстної реклами для просування бізнесу

До переваг застосування контекстної реклами для підприємницької діяльності відносять.

  1. Економічну ефективність. Оплата вноситься тільки за кліки за оголошеннями, а не за їхню наявність на онлайн-майданчику. Також замовник оплачує послуги фахівців в Україні з налаштування та запуску.
  2. Впізнаваність компанії. Реклама дає змогу подати інформацію про пропозиції фірми максимальній кількості відвідувачів у мережі.
  3. Зростання продажів і доходу. Сайт привертає потенційних клієнтів до певних продуктів або послуг, завдяки чому зростають продажі.
  4. Контекстна реклама сайту допомагає презентувати товари цільовій аудиторії, показати їхні вигоди та переваги.
  5. Якщо контекстна реклама налаштована точно, її швидкий запуск дає змогу розіслати повідомлення людям про майбутні заходи.
  6. За допомогою реклами можна підтримувати комунікацію з необхідними людьми. Адже її розміщують на веб-ресурсах після того, як проведено дослідження ключових запитів.

Важливість вибору ефективної реклами

Агентство контекстної реклами GTRIX пропонує замовнику обрати ефективне рекламне рішення для свого бізнесу.

  1. Реклама в Google Ads.
  2. Запуск банерів або відео на онлайн-майданчиках і у видачі пошукових систем.
  3. Реклама у форматі відео на YouTube.
  4. Робота фахівців з рекламою товарів на партнерських сервісах.
  5. Автоматизоване розміщення реклами, коли оголошення потрапляють на всі Гугл платформи.
  6. Проведення локальних кампаній у Google.
  7. Просування продукції або послуг на маркетплейсах України.
  8. Подача оголошень на затребувані ресурси-агрегатори.
  9. Проведення аналізу статистики. Це дає змогу запропонувати ефективні способи, які допоможуть оптимізувати рекламну кампанію.

Як відбувається налаштування контекстної реклами у веб-студії GTRIX

Мета фахівців веб-студії GTRIX – привести підприємство замовника до успіху. Це можливо, якщо застосувати комплексний підхід. Роботи нашими експертами проводяться під ключ. Тобто замовник може відразу використовувати запропоновані йому методи реклами і пожинати плоди.

Досвідчені співробітники GTRIX працюють не за стандартним алгоритмом заходів. Для кожного клієнта фахівці знаходять індивідуальний підхід.

Послуги з контекстної реклами мають на увазі аналіз товарів або послуг, категорії, що просувається. Перед фахівцями стоїть завдання визначити переваги та особливості пропозицій. Кваліфіковані співробітники підбирають аргументи, завдяки яким реклама має переконливий вигляд. Отримана під час аналізу інформація допомагає сформувати унікальну торгову пропозицію.

Важливо, щоб налаштування контекстної реклами в Києві враховувало її показ саме тим користувачам, які цікавляться схожими товарами або послугами. Для цього слід проаналізувати попит за такими критеріями:

  • де перебувають відвідувачі;
  • які онлайн-майданчики відвідують;
  • які ключові фрази використовують;
  • динаміка запитів у пошуку;
  • у яких регіонах проживає велика кількість потенційних клієнтів бізнесу.

Дослідження дають змогу уникнути великих витрат на рекламну кампанію.

Один із важливих етапів – проаналізувати діяльність конкурентів. Фахівці уточнюють такі моменти:

  • переваги та недоліки просування бізнесу в мережі;
  • стратегія просування;
  • аудит контекстної реклами.

На підставі отриманих даних простіше визначитися зі своєю стратегією просування. Розуміння стратегії дає змогу збільшити ефективність і оптимізувати грошові витрати на рекламу.

Далі фахівці приступають до підбору ключових фраз. Експерти оцінюють збіги, мінус-вирази, модифікатори. Оголошення формуються з урахуванням УТП, також у тексті фігурує заклик до дії.

Експерти визначають, які рекламні кампанії працюють краще, на який трафік можна розраховувати, скільки для реалізації планів потрібно грошей. Розробка медіаплану допомагає коригувати рекламу, якщо це потрібно, залежно від нинішньої ситуації на ринку.

Як замовити контекстну рекламу в GTRIX

У компанії GTRIX можна замовити розробку сайтів в Україні та інші супутні послуги за помірною ціною. Контекстна реклама в Києві виконується в будь-які терміни, від цього також залежить остаточна вартість просування онлайн проєкту. Попередньо узгоджуються деталі з фахівцями компанії, які запропонують найкращі рішення проведення успішних рекламних компаній.

Наш веб-сайт використовує файли cookie для поліпшення вашого перегляду та надання персоналізованого контенту і реклами. Використовуючи наш веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie відповідно до нашої Політики використання файлів cookie. За бажання ви можете відключити файли cookie в налаштуваннях вашого браузера.
Прийняти